.

דברים שלא ידעתם על מורפי ריצ'רדס

  1. חברת מורפי ריצ'רדס הוקמה בשנת 1935, כשדונאל מורפי חבר אל צ'ארלס ריצ'רדס כדי לייצר את המגהץ האלקטרוני הראשון בבריטניה. החברה מייצרת מכשירי חשמל למעלה מ 70 שנה.
  2. בשנת 1972 הפך המותג מורפי ריצ'רדס ליצרנית מכשירי החשמל הגדולה ביותר בבריטניה עם מחזור מכירות של 50 מיליון יורו בשנה, למעלה מ- 10,000 עובדים ו- 45 מיליון מוצרים. על פי סטטיסטיקות כל בית אב החזיק לפחות שני מוצרים של המותג באותם שנים.
  3. בשנת 1979 עושה המותג עליה לישראל ומיובא באופן בלעדי ע"י חברת שריג..
  4. ל-96% ממשקי הבית בבריטניה יש מכשיר של morphy richards. יותר מכל מותג אחר של מכשירי חשמל קטנים לבית.
  5. במרכז הבדיקות של החברה, עוברים המוצרים משטר בדיקות קפדני במיוחד. המגהצים למשל, עוברים מרחק של 100 ק"מ, השווים בערכם לכ-9.6 שנות שימוש.
  6. לפני השקתם של דגמי הקומקומים בשוק, מוודאים בחברה שהם מסוגלים להשלים 10,000 מחזורי הרתחה. הדבר שווה בערכו ל-5.5 שנות שימוש.
  7. במהלך מלחמת העולם השנייה, morphy richards פעלה תחת חוזה ממשלתי לייצור רכיבים למטוסים.
  8. בשנת 1949 המציאה חברת morphy richards, את הטוסטר האוטומטי של בריטניה עם אלמנט הקלייה המהירה, המציע רמות שונות של השחמת הטוסט. הטוסטר עוצב בשחור עם רצועות כרום , עיצוב שנשמר עד היום.
  9. בין השנים 1935 ל-1956 יצרה ומכרה חברת morphy richards למעלה מ 10 מיליון מגהצים בכל רחבי העולם. עד שנת 1957 morphy ichards התחילה להתרחב למגוון מוצרים אחרים, רבים מאותם סוגי מוצרים עדיין ניתן לראות כיום.
  10. בתחילת שנות ה- 80, עם כניסתה של תרבות הדיסקו, שולבו במוצריי מורפי ריצ'רדס, צבעים תוססים ברוח התקופה: המגהץ המסורתי למשל, הפך מכסוף , ללבן עם ידית חומה ולחצנים כתומים והקומקומים נצבעו בצבעים בוהקים של ירוק סגול וכתום.
  11. החברה יצרה מגהץ בעל טמפרטורה שמתאימה לסוגי בדים שונים, החידוש התבטא גם בנורת חיווי אשר העידה על הטמפרטורה. בשנות השישים הצלחתו המסחררת של המגהץ הובילה לייצור 1,000 מגהצים ביום לעומת 1,000 בשבוע.
  12. שנת 1992 התאפיינה בעיצוב מכשירים קטנים וחכמים למטבח. הטוסטר הביתי עוצב עם 2-4 חריצים ללחם והקומקום החשמלי עוצב עם מיכל נשלף הניתן לניקוי.
  13. בשנת 2000 שני שיטפונות ענק איימו על המותג כאשר הצליחו לפגוע במפעל המרכזי ולמנוע ייצור המוני במשך כמה חודשים, עובדי והנהלת החברה הצליחו להתגבר על המכשולים ועדיין להוביל בייצור ואספקת המוצרים כבעבר.
  14. בשלהי שנת 2009, עם חדירתן של תכניות הריאליטי בנושאי בישול  (מאסטר שף, מטבחי הגיהנום), השיקה morphy Richards סדרת מיקסרים בעלי עוצמה של 1.1 כ"ס במגוון צבעים מפתים: כסוף, לבן, שחור, קרם, ארגמן, אדום, כחול וירוק. הסדרה נחטפה וזכתה להצלחה מסחררת בכל העולם.

 

עבור לתוכן העמוד