אמנת שירות

 

לקוחות יקרים,

 

מסמך זה מהווה ביטוי למחויבותנו העמוקה ו להעניק תמורה מלאה לכל לקוחה ולקוח אשר בחרו לקנות ממגוון מוצרינו. אנחנו מתחייבים לספק מוצרים תקינים אשר פועלים לשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו.

שירותיות הינה הערך העליון אשר עליו מבוססת מדיניות השירות של שריג כבר מעל ל-30 שנה.

כל עובדי שריג מתחייבים כאן אישית להעניק שירות מקצועי ומסור, ולוודא שכל בעיה תבוא על פתרונה, לשביעות רצונכם.

 

אמינות והגינות

שריג מקפידה לעמוד בכל התחייבות ללקוחותיה, וכמובן גם בכל הוראות החוק, האתיקה והתקנים המחייבים.

אנו מתחייבים לטפל בכל מכשיר ולהכשירו תוך הזמן הקצר ביותר האפשרי.

 

אחריות

אנו מציעים למגוון רחב של מוצרים, תקופת אחריות ארוכה מאוד, הרבה מעל המקובל בשוק, כדי להבטיח ללקוחותינו את הביטחון והוודאות, במכשיר שבחרו.

מרכזי השירות הארציים של שריג, ובנוסף, מעבדות שירות בכל רחבי הארץ, מבטיחים מענה מקצועי, יעיל ונוח, בכל פניה.

 

מקצוענות

שריג משקיעה בהכשרת עובדיה על בסיס קבוע כדי לתת את המענה המקצועי והנכון לכל פניה, כדי להעניק חוויית שירות נעימה וטובה, וכדי שתדעו שעל שריג תמיד אפשר לסמוך. צוות המכירות של "שריג" נכון תמיד לסייע, לעזור ולכוון, על מנת שתבחרו במכשיר המתאים ביותר לצרכים האישיים שלכם.

צוות טכנאי השירות של שריג מתעדכן בכל עת ומתמחה בטיפול ותיקון כל מוצרי שריג.

 

אנושיות וכבוד

עבורנו בשריג, מסחר הוגן מתחיל ביחס של כבוד לכל אדם באשר הוא. אנחנו מתחייבים לכבד כל לקוח, ולגלות רגישות והבנה לצרכיו השונים. השירות שאנו מעניקים בשריג מגיע מהלב, ונעשה עם כל הלב.

עבור לתוכן העמוד